20130108 - Sydney

Vaknar tidigt.
Kokar 6 ägg. Inte goda.
Majonäsen innehåller mer majssirap än ägg.
Slänger 2st.
Fixar en blogg.
Checkar ut.
Ser Family guy.
Åker airport shutle till flygplatsen.
45min kö för att checka in.
Tiger airways har stora förbättringsområden.
Hittar svenskt lösviktsgodis.
Hittar lowcarb-mat.
En cola kostar 35sek. Skippar det.
Sitter på 3C. A320.
Många svenskar. Försöker gömma mig. Inte lätt när man ser ut som en viking.
Behöver raka mig.
Söta flygvärdinnor. Stökig landning.
Lång väntan på bagage.
Bor på the Nunnery. Coolt ställe.
Bokat tur på the Great ocean road. Torsdag-Fredag.
Köper mer känguruburgare. Hittar cremefraishe och gör fetaoströra. Äntligen riktigt fet mat. Gott.
Någon stjäl min enda öl ur kylen.
Träffar massa svenskar. Minst 10st bor på mitt hostel.
Trevlig tyska sover i sängen under mig.

4 kommentarer:

  1. Haha, gillar kombinationen lowcarb-mat och lösgodis :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Godiset fotade jag endast. Spännande att hitta det utomlands

      Radera
  2. Sov hon i sängen under dig eller i sängen, under dig?

    SvaraRadera